tisdag 18 januari 2011

Lördagskul och söndagssoffhäng

I lördags blev det, efter många om och men, utgång i Hudik. Jag och Fredrik åkte till Marcus vid halvtio, det blev sent pga alla om och men :-) Men det var riktigt skoj på krogen, gick på Gossip och där var det lagomt mycket folk och många jag kände.
På söndagen mådde jag mindre bra, usch å fy! Pendlade mellan soffan och sängen hela dagen, som tur var så slapp jag bli hink iallafall :-)

Lite bilder från Marcus...






Söndag och måndagkväll blev myskvällar. God mat, gotta och film med världens finaste :-)
Nu är jag gräsänka igen, gillar inte det, saknar honom nå fruktansvärt mycket!!
Fast ikväll har jag Carla här på en sleepover, det känns bra!! Vi sitter vid varsin dator och är riktigt sällskapliga :-) Är väl meningen att vi ska göra en etikuppgift, men vette f-n hur det kommer att bli med den...

Hörs sen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar