fredag 21 januari 2011

Tråkjobb!

Jaha, nu sitter jag på jobbet igen, och som vanligt har jag riktigt tråkigt här. Satt iallafall med bokningar de första två timmarna, men nu då... Tur att jag har en iphone, utan den hade jag gått under här :-) Inge mat har jag med mig heller, trodde jag skulle hem innan men det skulle jag tydligen inte, så då blev det så... Jag har iallafall en pollypåse i väskan ;-) Den har faktiskt legat där i två veckor, hör och häpna :-) Pollyperioden är över med andra ord och glad för det är jag! Nu får jag föröka att inte få någon ny "dille" före tisdag, då jag ska sluta med socker.

Igår kom iallafall min Darling hem, som jag hoppades på. Så vi låg i soffan hela kvällen. Tittade på film och sånt. Idag gick vi upp i skaplig tid och tog det lugnt bara, skönt! Inte ofta vi är lediga tillsammans på morgonkvisten, jobbar inte han så jobbar jag...
Jag tog även en promenad med Tiger på isen, lycka för honom när han får springa lös hela morgonpromenaden :-) Sen åkte vi in till stan och letade en vedkorg, hittade en bra på A&H. Och så hittade vi Hanna, Eddie (som sov) och Frida på 24:a, så vi slog oss ner med dom en sväng innan jag åkte och jobbade.
Nu ska jag sluta svamla och hitta nåt krea att göra :-)
Hörs!

1 kommentar:

  1. ÅÅÅ va kul att du har en blogg :) ja bra där med ved korgen ;) kanske vi kan ha fredags mys tillsammans nästa fredag? <3

    SvaraRadera