onsdag 12 januari 2011

En onsdag i Söderhamn

Idag har varit en bra dag hemma. Började med en fika på Furan med Angela, Sandra och Maria med lilla Liam, väldans trevligt som vanligt. Sedan åkte vi hem till Angela och åt mat, gick promenad och jolmade i soffan. Annica och Fanny kom oxå. Tv tittande och tjejsnack! Skönt med sånna kvällar ibland, som på den gamla goda tiden :-)
Men jag saknar min Fredrik nå fantastiskt mycket just nu. Känns som att det är väldigt långt till fredagkväll...
Men men, det ska tydligen vara bra att längta lite....

Angela bakar så det luktar gudomligt här! Tur att jag borstat tänderna :-) Imorgon blir det kalas hos systeryster innan hemfärd till Saltvik, så jag får hålla mig från godsaker tills dess :-)

Nu ska vi se film innan läggdags.
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar