onsdag 19 januari 2011

Lillördag :-)

Idag har jag varit i stan heeela dagen lång.... Först en fika på 24:a med Bea och Carla, trevligt som alltid. Sedan kom mamma och malin, vi gick och shoppade läänge... Mamma sa innan att vi skulle få något litet av henne, jag kom hem med en mascara, ett linne, en tröja, en kjol, en klänning, strumpbyxor, nagellack och en shabby chic grej som det står smycken på. Men då har jag världens bästa mamma oxå ;-)

                                                    Veine och mamma

Nu ska jag göra mig i ordning för lite partaj, sista kvällen med gänget :-) Jag, Carla, Simon och Sarah ska till Micke Lundqvist på lite fest och sen blir det väl Bockarna skulle jag tro...
Men det blir lugnt för mig, ska upp tidigt imorgon.




Hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar