lördag 22 januari 2011

I brist på annat

så bloggar jag igen :-)
Maten på Texas var som vanligt supergod och även servicen var bra, måste jag säga (skriva). Någon bio blev det inte... När vi satt på Texas började vi klura på om vi inte skulle gå ut istället... Sagt å gjort så åkte vi och hämtade öl hos Fredriks morbror Krille och så hämtade vi Jesper och Robin i Iggesund. Men när det väl blev klart vilken fest vi skulle på så bangade jag... Såå mycket partyhumör var jag inte på :-)  Så jag släppte av grabbarna där och åkte till Hanna och mös med henne och Eddie istället!

                                                     Lilla Eddie nyårsfin :-D

Nu är jag hemma och ska försöka hålla mig vaken till strax före två då jag ska hämta Fredrik i stan igen... Tror jag kommer att misslyckas totalt eftersom jag varit vaken sen halvsex och dessutom sovit som en kratta hela natten. Men jag ställer klockan så ordnar det sig nog :-)
Ska iallafall sätta på ett avsnitt av One Tree Hill, har börjat om på säsong ett nu :-)

Sleep tight!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar