lördag 15 januari 2011

Beslutsångest...

Som alltid när jag är ledig en lördag, Söderhamn eller Hudik, utgång eller hemmakväll... Nu för tiden slutar det oftast med att det blir en hemmakväll i Hudik, men jag tror inte att jag känner för det ikväll... Vi får se..
Idag har vi varit och fikat med Jansson, provade Tewes eftersom det var fullt överallt, det var supermysigt där. Inte alls som det ser ut hemma i Söderhamn, så där blir det fika fler gånger.
Sedan har Marcus och två tjejkompisar till honom och Fredrik varit här på kaffe och bulle.

I torsdags när jag var i Söderhamn var jag på Aquarena med Fanny och Elsa, det var superkul :-) Elsa är inte rädd för något så vi åkte vattenrusch och härjade på, riktigt skoj! Nästa gång kanske det blir Sundsvall, om vi får ihop någon dag som alla är lediga.
                                                          Gohönan :-)


Hörs då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar