måndag 5 september 2011

Tjopp!!

Har precis kollat klart på dagens idol, det är ju så bra! Å pinsamt :-) Oleg var klart bäst ikväll, haha! Fast det var bättre artister igår, tycker jag. De var grym allihopa!
Snart ska jag åka och jobba natt, sov till kvart över elva idag så det ska nog gå bra.
Synd bara att man måste springa upp å kissa sjuttielva ggr per natt... Blir tokig på det! Å värre blir det.. Så bra att jag jobbar nätter istället :-))

Idag skulle jag baka bullar, var helt taggad på bullbak. Men så blev vi bjudna på mat på Robertos av Fredriks mormor och morfar, så det blev för sent. Gör det imorgon när jag sovit färdigt istället.
På tal om bullar så ska jag köpa syrrans crosstrainer, den ska stå mitt i vardagsrummet och användas flitigt när jag tittar på tv... Eller?? ;-)) Man kan ju hoppas! Det skulle behövas... Ska göra ett försök iallafall, det verkar ju vara jä--igt svårt att ta sig till gymmet så...

Nu ska jag mysa ner mig lite med Fredrik innan jag beger mig till jobbet.
Ha en fortsatt bra kväll!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar