söndag 4 september 2011

Lördag!

Lördagen tillbringades först på jobbet, sju till tre. Sen fartade jag direkt till Hanna och hälsade på en sväng. Sedan åkte jag och Fredrik in till stan och träffade upp Krille och Jennifer och det blev mat på Texas. Riktigt smaskens med trerätters... och Fredrik stod för notan ;-))
Satt där några timmar och hade det riktigt trevligt. Mycket folk i farten och fina bilar som cruisade.



Jennifer & Krille


Darling som jättegärna ville vara med på kort :)


God mat!

Idag var vi och handlade på fm, sedan kom Hanna & Jens. Grabbarna skulle ut och åka cross/fyrhjuling så vi var hemma och satt och surrade en massa bara. Tills jag var tvungen att åka och jobba..

Mitt humör pendlar som en berg och dalbana, hela tiden! Skitdrygt! Jag tycker synd om Fredrik som får stå ut med mig.. Även om det oftast är han jag blir irreterad på, haha!
Jag hoppas det går över snart, jag känner ju att det är jobbigt att vara irreterad och sur.. Det tar så mycket energi. Å jagar upp mig över saker jag inte har nåt med att göra.. Mer än vanligt ;-)
Nä, jag hoppas det inte ska vara så i nio månader.. Då läre jag verkligen lägga band på mig. Även om det är vanligt med alla hormoner hit och dit så har man väl nåt slags ansvar över hur man är.. Jag får helt enkelt räkna till tio och tänka positivt.. Försöka iallafall :-))

Nu ska jag återgå till mitt jobb!
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar