tisdag 6 september 2011

Bullbak!

Idag gick jag upp kl elva, försökte somna om men det gick bara inte. Hade ställt klockan på tre :-) Började städa, tvätta, diska, gjorde deg, åt "frukost" och gick med Tiger. Sedan blev det bullbak! Det tog några timmar och nu har jag frysen full, skönt!









De blev goda, som vanligt ;-)

La mig sedan på soffan och slumrade i ca en timme... Tänkte att jag inte skulle klara en till natt om jag bara sovit tre timmar på morgonen. Och det kändes lite bättre när jag vaknade till igen.

Tittade på idol som ju är så himla roligt! Första tjejen, som jag inte kommer ihåg namnet på nu, var grym! Det är så roligt när det kommer nån som ger en gåshud direkt.

Efter inatt är jag ledig i två dagar, sedan jobbar jag natt i helgen igen. Det är bra, kan jag gå på marknaden :-)
Imorgon ska jag på bio, eller idag blir det ju såklart :)
Jag saknar dig, heter filmen. Tror den är sorglig, så får väl sitta och böla lite :-)

Nä, nu ska jag göra nåt krea så jag håller mig vaken, halva tiden kvar...
Hoppas ni sover gott där hemma :-)) Pöss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar