onsdag 21 september 2011

Idag sov jag till kl två, då klockan ringde. Väckte Fredrik och så hämtade vi min bil som var klar, å glad för det är jag!
Fredrik fick stanna i Iggesund tills han började jobba och jag, Simone och Tina åkte till Nianfors och plockade svamp. Var så mycket svamp så vi blev helt snurriga :-)
Men det var vatten och lera överallt!! Tiger, som naturligtvis oxå var med, var helt svart efter att ha sprungir runt i all lera..



Syns inte så bra här, men hela nederdelen och baken var full i lera, inte mysigt!



Simone



Och Tina

Sedan åkte jag till Söderhamn, till Angela och kollade nya lägenheten. Jättefint och så mycket bättre nu när dom snart blir fyra :-)
Åkte därifrån strax före nio för att jag skulle hinna in på Alen och handla. Så kommer in ca fem i, skyndar mig och tar det jag ska ha och fort till kassan... Betalar och går ut, UTAN varorna! Det roliga är att jag kommer på det när jag är i Njutånger.. Hur flokig får man bli??? Blir helt knäckt på mig själv!!
Tydligen blir man mer flokig, glömsk och allt sånt när man är gravid och jag märker det tydligt :))
När vi kom hem fick Tiger sig en dusch, vilket tydligen är bland det värsta som finns... Men men, inte mycket han kunde göra åt det :-) Så nu är inte halva han svart längre!

Nu ska jag sova. Är ledig imorgon men måste hämta Fredrik på bruket halvsju, puuh!
Imorgon blir hans bil klar och våra liv återgår till det normala igen :-) Sköööönt!!

Natti natti!

2 kommentarer:

  1. Hahah man blir jätteförvirrad:) Jag åkte med fel tunnelbanelinje och fick åka tillbaka. Två gånger i rad! "Nästa, aspudden" Men va faaaaan inte igen:)
    Kom en halvtimme försent till jobbet och vågade knappt berätta varför till chefen.

    SvaraRadera
  2. Hahaha, vilken rolig!!!! Ja, då är jag då inte ensam iallafall :-)) Det där var fan värre!! ;-D

    SvaraRadera