onsdag 28 september 2011

Babyshower och gejer :-)

Jag har en fått en stooor mage... Å är bara i vecka 17.. Vad hände?? Nästan lika som syrran, som är i vecka 22. Har jag två där inne, beräknat fel (lär jag inte få veta förrän ultraljudet) eller å kanske jag bara blivit jä--igt tjock! :-)) Återstår att se..
Igår hade jag en babyshower hos mamma åt för Angela. Det var jag, Angela, syrran, Hanna, Annica, Fanny, Maria E, Jenny O och Izabelle. Fikade, babblade och gav Angela massa fina presenter. Hemskt mysigt!
Klart vi läre ta hit lite amerikanska traditioner, det är ju mysigt bara och en bra anledning att samlas alla tjejer och ha det lite mysigt =))
Ikväll ska jag åka till Sundsvall och sova med Fredrik på hotellet han bor på, först ska vi ut och käka.. Mys de! Han är jobbar åt en Söderhamnsfirma en vecka, måndag till måndag. Lite väl länge, tycker jag. Och eftersom han bor på hotell så passar det perfekt att åka upp och sova en natt.

Nä, nu ska jag hoppa in i duschen! En fika på stan med Herr Jansson väntar... Å även kanske Hanna, om hon hinner..
Hörs sen!! Bilder kommer på babyshowern :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar