torsdag 29 september 2011

Sundsvall å grejer...

Igår efter jag fikat med Hanna och lilla Eddie så åkte jag upp till Sundsvall, till Fredrik. Vi gick ut och käkade på Oscars, verkligen supermysig restaurang med massa god mat. Sedan tillbaka till hotellet där vi duschade och la oss och kollade på en film... I ca en halvtimme, sen somnade vi :-)) Ganska trötta! Han kommer inte hem förrän på söndag el måndag, så det behövdes en natt tillsammans så där mitt i liksom.. Så det inte blir så lång tid ifrån varann. Idag var jag på IKEA och handlade lite smågrejer innan jag åkte hem. Det blev lite blommor med krukor, ljusstakar, nya filtar att ha på soffan (gråa istället för vita), grå kuddöverdrag till soffan, en piedestal.

Och precis nu såg jag en mus springa över golvet här.. Fy vad äckligt det var!!! Å katterna, som BÅDA är inne, missade det! Å nu är den borta... VARFÖR kommer dom in?? Jag vill bo i lägenhet!! Usch vad äckligt det är att bo i hus, känner jag nu! Hur ska jag kunna sova ensam här inatt... Blääää!!!!
Jaja, nu glömmer vi det en stund... Om det går!

Fint blev det hemma iallafall... Tyckte även musen, som ville komma in!!!

Imorgon kommer Angela upp, så då blir det såklart en fika med henne... Och Hanna Panna tror jag.. Sen ska jag jobba, inte nätter denna helg. Tog åt mig en extrahelg, så blir att jag jobbar sju helger på rad.. Men gör ju inget när man ändå är gravid och tycker att de vanliga helgaktiviteterna inte är så roliga längre :-)) Men som jag längtar efter lite partaj, ännu mer när alla andra går ut och har kul.. Å jag lär ju få längta :-)
Det är bara att gilla läget.
Lämpligt att vara kille och kunna gå ut och dricka hur mycket man vill.. FASTÄN man ska ha barn. Orättvist!!

Nä, nu ska vi se om jag vågar kliva ur soffan och gå upp och bädda rent i sängen... Den kan ju knappast ha tagit sig upp iallafall.. Nä, katterna får snällt vara inne resten av kvällen/natten!!
Sen ska jag ta mig en dusch och krypa ner under täcket.. Finns det nå bättre än att lägga sig nyduschad i renbäddad säng?? Så härligt!!
Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar