fredag 26 augusti 2011

Fredag...

Idag var det en relativt lugn dag på jobbet, skönt de oxå ibland.
Mötte upp Fredrik hemma hos Tina och Hans när jag slutade, fick middag där. Lämpligt! =))
Ikväll har vi haft besök av Hanna, Jens, Eddie och vovvarna, fullt hus blir det när familjen kommer :-)) Grabbarna drog iväg och åkte cross och fyrhjuling en sväng, såklart! :-))

Natten på Statt gick över förväntan bra... Kunde åka hem strax efter fyra, då var jag visserligen blocktrött! Men då hade jag ju som sagt inte sovit bra alls natten innan och bara ca en halvtimme på soffan på kvällen innan jag började. Så det går säkert bra om jag bara får lite mer sömn. Det var lite att stå i iallafall, vilket jag tycker är bra för då håller man sig vaken.

Nu ska vi snart äta varma mackor... Alldeles för sent egentligen, ska ju upp och jobba imorgon. Men är det fredag så är det ;-))
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar