söndag 21 augusti 2011

Söderhamn & Cruising

Ja, igår åkte vi tidigt ner till Söderhamn, först till Fanny och Micke. Blev bjuden på scones till frukost och sedan började grabbarna med altanen. Jag och Fanny åkte ner på stan och tog en kaffe med Englundskan och lilla Leo. Träffade massa folk och det är ju lika kul varje gång :-)
Sedan hem till Fanny och gjorde tacos till sen lunch. Hängde där tills det var dags att möta upp Mamma, syrran och Robban på Dragonen där det blev middag. Väldigt gött! De andra drack öl så jag och Malin delade på en bananasplit istället till efterrätt :-))

Gick ner på Alen sen en stund och tittade på bilarna. Åkte en runda med Veine oxå i hans fina Dodge Viper :-)
Sedan satt vi på Muskan och jäste några timmar. Jag och Malin gav upp vid halvtolv... Tycker det kan bli lite väl jobbigt med fulla människor när man själv är nykter och allra helst när man är blocktrött oxå. Åkte upp till Malin en stund och hämtade sen grabbarna vid halvtvå. Då blev det hemfärd!

Idag blev det en fika med Frida på Skutan, Jannson kom en sväng oxå.
Sedan bio med Fredrik, sista Harry Potter. Nu när jag verkligen sätt ALLA åtta på en vecka så kan jag nog säga att den sista var bäst!
Middag hos Hans & Tina efter det, kyckling! Riktigt gott var det! Så nu ska jag mysa ner mig i soffan med min Darling, förmodligen somnar jag där.
Imorgon ska vi nog ut och plocka lite svamp med Tina, om vädret tillåter. Det blir skoj och bra för Tiger och springa lös ute i skogen :-)

En liten avstickare bara..
Varför måste man så fort man är sur eller arg på någon skriva ut det på sin status på facebook?? Vad vill man ha ut av det?..
Bekräftelse??
Eller att folk ska tycka synd om en, eller vad?
Jag tycker att det är lite löjligt.. Men det är ju jag det :-)
Framför allt om det är personen i fråga som gjort nåt dumt från första början!!
Jaja, ingen mer energi på det nu.. . :-)

Hoppas ni har en mysig söndagkväll mina vänner.
Kramar!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar