måndag 1 augusti 2011

Helgen...

Ja, som ni redan vet så var vi i stugan i helgen. Hade det riktigt mysigt och blev lagomt bortskämda av Fredriks mormor och morfar :-))
Vi fiskade, spelade kubb, lekte kurragömma med Astrid och Alexander, var till Fönebo och badade (till och med JAG badade :) ) och bara hade det lugnt och skönt. Så nöjd med helgen är jag! Synd bara när det tar slut, hade lätt kunnat stanna hela veckan...
Idag blev det naturligtvis strålande sol, bara för att man jobbar...
Jag och Frida var ut och hälsade på Lisse & co på Maln en sväng på min lunch, blev ganska sugen på att stanna kvar!
Jättemånga som hade hundar med sig där ute oxå, väldigt bra att veta. Så OM jag åker dit och solar nån gång denna sommar så ska Tiger självklart följa med! Annars brukar jag ligga hemma och sola eftersom det känns bäst att vara hemma med honom när man är ledig...

Just ja, jag ska ju bli MOSTER i februari!!! Har jag glömt att skriva :-)) Ska bli så himla superkul och mysigt med en liten bäbis i familjen igen.. Izabelle är ju 13år nu, så längesen hon var bäbis nu :-) Ja, då har man nåt att se fram emot efter jul, när allt bara känns tråkigt ett tag...
Å Angelas bäbis kommer i oktober, då har jag nåt att se fram emot när sommaren är slut oxå :-) Så himla mycket bäbisar nu!!! Skoj skoj!!! :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar