onsdag 24 augusti 2011

MVC

Idag har vi varit på inskrivning på MVC, hade egentligen tid imorgon men hon ringde och undrade om vi kunde komma idag istället.
Sagt och gjort, men det var ju inget speciellt med det. Mer än att de tog lite prover, frågade massa frågor och så fick vi tid till ultraljud, DET längtar jag massor till. Mest för jag hoppas att vi ska få veta könet då :-)
Men det blev inte förrän den 21:a oktober, så en evighets väntan dit!

Nu ligger jag hemma på soffan, ska jobba natt på Statt med Edith. Borde alltså sova! Sov knappt nåt alls inatt och upp tidigt å jobba.. Men halvtolv skickade ju chefen hem mig, mitt under personalmötet.. Jag satt mest och snorade och såg allmänt hängig ut, vilket jag oxå kände mig! Så det var bara att åka hem de!
Men natten måste jag jobba, jobbar själv på söndag och måste veta vad de gör tills dess. Kan ju hoppas att jag kan åka hem tidigare än sju imorgonbitti iallafall. Vore skönt!
Sov en sväng nu innan maten blev klar... Så nu sätter vi på en film istället!

Jag vill ha en putande mage!! Så jag kan ha fina tighta tröjor!! Nu är jag bara tjock! Har gått upp ALLDELES för mycket under de här " må illa veckorna". Usch!!
Det får jag ta tag i sen! Herregud, jag har ju en ungtupp till kille... Då måste man ju hålla sig form! :-))

Näe gott folk..
Vi hörs!



1 kommentar:

  1. Men du är ju rolig du å ;) Ungtupp han kommer åldras 10 år efter han fått sit bäs ;) haha Ja förstår dej å de är så mysigt med bäsmagen å känna sparkar å allt sånt helt magiskt är de <3 ja den där väntan e ju dryg den :( men efter UL så kommer d gå fortare :)

    SvaraRadera