tisdag 2 augusti 2011

Fika och sånt...

Måste börja med att skriva VILKET VÄDER!!! Hoppas det blir lika imorgon när jag är ledig!! Jag skulle vilja åka på en strand och sola och bada istället för att bara ligga hemma... Men alla jobbar ju! Trök!
På morgonen ska jag "chippa" Tiger iallafall, ska bli VÄLDIGT intressant och se om min lilla testosteronfis blir snällare mot hanhundar och mindre kåt på tikar :-)) Jag tror att det sitter för starkt i honom, men man kan ju hoppas iallafall!

Idag var jag och fikade med Hanna Panna, lilla Eddie och ännu mindre Nizze på Dackås.









Så fick jag pussa/gosa av mig lite på både bäbis och valpis :-))

Sen jag slutade jobbet har jag handlat, laga mat, diskat, tvättat, dammsugat, torkat golven och gått med Tiger...
Så nu tror jag att jag ska ta en dusch och göra ingenting...

Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar