fredag 19 augusti 2011

Ledig fredag!


Idag åkte jag, min Fredrik, Fredrik Jansson och Jennifer till Färila och hälsade på Krille och Jennifer, Krille fyller 25 imorgon så vi skulle gratta honom och hälsa på lite...
När vi kom hem kom Hanna, Jens, Eddie och vovvarna och hälsade på. Grabbarna åkte iväg på lite annat och vi satt och surrade och fikade lite.
De har nyss åkt hem och jag är ute på kvällspromenaden nu.
En dag med mycket sällskapande har det varit, från morgon till kväll, i love! :-))

Blir nog tidig kväller känner jag. Ska upp tidigt imorgon och åka till Söderhamn, först till Fanny och Micke. Fredrik ska hjälpa Micke med altanen och jag och Fanny ska måla. Tänkte även hinna med en fika på stan, såklart :-))
Sedan ska Mamsen bjuda mig, Fredrik, Syrran och Robert på mat ute nånstans.. Mysigt eftersom det är cruising oxå.

Slänger in nån bild oxå :-)










Sov så sött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar