måndag 2 juli 2012

Möhippa och sånt!

Kl kvart över sex i lördagsmorse ringde min klocka, kl sju åkte jag till Söderhamn. Ganska trött då vi varit hemma hos Peter och Jonna på fredagen och grillat och spelat uno, kom inte i säng förrän vid ett.
Iallafall så åkte jag hem till Fanny där jag fick frukost, lillmamman :-))
Vi hämtade upp Emilia, åkte och roddade lite inför poledance och mötte sedan upp resten av flickorna. Vi var tio totalt.
Jag, Fanny, Jessica, Yvonne, Veronica, Emilia och tre tjejer från Sthlm. Ida, Ida och Victoria.

Runt nio sprang vi uppför Jennie och Sörens tomt, klädd i neon (de flesta rosa) och blåste i sånna där pipor, ni vet... Synd att hon hann se oss genom fönstret bara :-)
Massa babbel, skålande i champagne, påklädning för bruden och sedan begav vi oss vidare.
Första anhalten var hos Magnus, där Fannys poledancestång finns... Värsta uppvärmningen och lite snurrandes kring stången. Vi fick oss många goda skratt. Och alla blev sugna på att börja med det... Det är ju så fruktansvärt bra träning. Jag har träningsvärk!!!!

Sedan åkte vi ut till Östanbo där hon fick sjunga och spela in en låt till Sören.. Solen kom fram när vi var där så vi satt ute under tiden och åt lunch. Jättemysigt ställe!
Låten hon sjöng var så fin, eller texten var så fin... Så det blev inte lätt för Jennie att sjunga den och alla andra bölade med henne, haha!

Efter detta var det dags för bubbelbad i relaxen på badhuset, där vi också gjorde oss klara för kvällen. Vid de laget var vi lite lulliga... Kanske mest jag ;-)) Men det gick över lite under tiden där då vi inte drack så mycket.

Sedan blev det picknick i gurkparken med ost och kex. Vi fick även prova på att åka segway då Fannys bror dök upp. Kul grej! :-)
Satt där nån timme i solen och hade det väldigt mysigt innan det var dags för middag på CH. Grillbricka blev det, riktigt gött!
Satt även där nån timme innan vi gick vidare till Olles för lite dans!!
Det var knappt nå folk när vi kom, men sedan blev det packat. Riktigt kul att gå ut i Söderhamn och träffa massa "kändisar", det var ju såå längesen.
Jag, Emilia, Veronica och Jessica höll ut längst av alla... Tror bruden åkte hem vid ett kanske. Helt förståeligt då det var en väldigt lång dag.
Jag och Emilia gick och åt innan vi åkte hem till syrran där vi sov. Jag mådde otroligt dåligt vid det laget, huvudvärk och mådde illa. Så jag trodde jag skulle må ännu sämre på morgonen, men som tur var så gjorde jag inte det. I och med att vi började kl nio på morgonen så var det väl bakfyllan som kom då vid halvtre, så den sov jag sen bort... Lämpligt! :-))
Det var en superrolig dag/kväll och det var längesen jag skrattade så mycket.
Ted hade det bra hemma med Fredrik, jag fick lite kort och uppdateringar under dagen :-)

Åkte hem till familjen vid ett på söndagen, förmodligen allt annat än "körklar", men då längtade jag hem!!! Ted sov när jag kom hem (NATURLIGTVIS) och Jansson var där på kaffe...
Sedan hade jag en riktigt mysig söndag med mina finaste killar.

Idag har jag varit i stan och fikat med Bea. Jansson också men han åkte sen och jobbade.
Imorgon åker jag till Söderhamn och tillbringar ett dygn el två där. Börjar med en fika med Sandri :-)

Nu måste jag sova, vet ju aldrig när lillmonstret vaknar och är hungrig. Kl åtta blev det imorse, men det är inget som säger att det inte kan bli tre inatt... Han är inte särskilt förutsägbar, min pojk :-))
Natti natti!





- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar