tisdag 3 juli 2012

Sommar!

Tror att sommaren har kommit nu... Det är den där värmen som man blir alldeles svettig av... Nästan iallafall. Hemma hos oss kan man knappt vara, det är som en bastu. Tycker synd om både Ted och Tiger. Men vi ska skaffa en ac att ha inne, helst igår!
Jag hade lätt kunnat skippa denna sommar! Har alltid varit en riktig soldyrkare, kunnat lega flera timmar och sola. Men nu är det slut på det! Livet som småbarnsmamma :-))
Det är väl bra egentligen, vem vill bli rynkig och skrynklig vid 40års åldern... :-))
Ted är inte särskilt sugen på att vara utomhus när det är ljust och soligt och han sover inte så länge på dagarna.. En halvtimme timme kanske... Så det är bara att hålla sig inne.. Eller i skuggan! Inte för att jag någonsin skulle sitta med Ted i solen, som det nu kanske lät som, även om han skulle ha gillat det.. Ja, ni fattar! Jag är ju inte dum i huvudet :-))

Idag åkte vi ner till Söderhamn. Började med en fika på Furan med Sandra.
Två timmar senare åkte vi hem till Malin och familjen. Vi tog en timmes svettig promenad och nu har vi precis ätit grillat. Gött!

Ted sover och snarkar på mig och jag har precis fått kaffe serverat.. Det är som att bo på hotell när man är här :-)
Allting serverat.. Fast så har jag det hemma också när Fredrik är hemma, men inte på veckorna då.

Längtar tills vi ska flytta, så oerhört mycket!!!! Det ska bli så himla superskönt! Även om vi inte vet var vi ska bo än :-) Det löser sig alltid!

Nu ska jag försöka lägga ner lillfisen och dricka lite kaffe!
Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar