söndag 8 juli 2012

Dop!

Igår var det dop för lilla Liston.
Jag och Ted åkte neråt vid elva, först till syrran en sväng för att låna flytväst till Ted och fick även jordgubbar med glass, sedan vidare till Angela för att lämna Tiger och samåka vidare.
De höll till ute i Annas stuga på Stålnäs, jättefint var det! Sedan var det även lagom långt och inte för mycket pladder om gud hit och dit. Så det var perfekt!
Efteråt blev det fika och mingel, kul med alla tjejer samlade på ett ställe, SAMTIDIGT! Det är inte så ofta man får ihop det längre, med barn, jobb och bostad i andra städer och länder :-))
Så det var en jättemysig dag!
Mötte sen upp Fredrik, som hade varit och jobbat och så åkte vi till mamma och åt god mat. Malin och Wille var oxå där.
Vi var inte hemma förrän halvnio, tror jag. Då blev det nattning av Ted, promenad med Tiger och tre avsnitt av Entourage. Kuuuung serie!!!!!! :-)

Har ju även börjat jobba lite smått... Började i fredags och då jävlar hade jag att göra, telefonen ringde i ett, massa bokningar, folk kom och bokade över disk och jag sprang med extrasängar och spjälsängar till höger och vänster här :-) Kul när det händer lite! Idag är det lugnare.

På torsdag åker jag och min lilla familj till Sthlm och bor på hotell i två nätter. Fredrik har en kompis som bor där, som vi ska träffa. Så det blir väl lite shopping och restaurangbesök. Han ska även få äran att gå ut och ta en svängom med sin vän, så går jag och Ted till hotellet och myser :-)

Bilder från dopet och min fjärt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar