tisdag 22 maj 2012

Dagen...

Idag klev vi upp tidigt, åtta... Även drutten vaknade då, för att Tiger skällde på nåt han hörde... Dryg, ja!
Var in på mammagrupp, vi var bara tre idag. Men det var trevligt ändå. Sedan blev det en lunch på Radjos med Peter, hur gott som helst!
Åkte hem, hämtade Tiger och promenerade ner till Jonna på en köpp kaffe. Satt ute såklart :-)
Vilket väder!!!! Nu är våren här får vi hoppas! Ser ut som att det kommer vara fint hela veckan iallafall. Härligt!
Efter nån timme gick vi hem.
Som vanligt, runt femtiden, somnar Ted på mig och jag sitter där jag sitter i soffan. Det gäller att ladda upp med allt man behöver bredvid sig :-)) Tv-dosa, läppsyl, ipaden, telefon och kanske nån godispåse ifall jag blir hungrig :-))
Vid halvnio la jag ner honom och som vanligt när jag gör det så vaknar han... Fast det var det jag var ute efter nu..
Mat igen till honom och sen somnade han om igen vid halvelva ungefär.

Så roligare än så blev det inte den här gången. Imorgon ska jag ha en hemmadag. Dags för det nu, känner jag. Tror min lilla bäbis kan behöva det också, lite lugn och ro.
Nu ska jag sova!
Dröm sött!


- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar