måndag 21 maj 2012

Måndag!

Idag har vi varit i stan och träffat Carla. Fikade och surrade en massa. Hon blev lite smått kär i Ted också :-)) Men vem skulle inte bli det!!!! ;-))
Det blir långt mellan gångerna men kul att vi ändå håller kontakten.




När vi kom hem tog vi en promenad med Tiger, Ted i bärselen, älskar den... Han också :-) Inte lika kul att ligga i vagnen såklart.
Sedan tog han en tupplur på nån timme, på mig, så jag satt fast i soffan..
Sen fick han bada, äta, sova igen, vakna, hänga i bärselen medans jag bakade chokladbollar och plockade lite, äta och nu är det dags att sova igen :-)) Jag tittar på BB och förundras fortfarande över hur det är möjligt att man kan vara som vissa är... Men av nån anledning är det ju ändå kul att titta.

Imorgon är det mammagrupp igen, den som anordnas av BVC. Halv elva redan, så jag lär ställa klockan :-)
Jag går alltså i två mammagrupper eftersom vi fixade en själva också, men det är bara kul! Ett väldigt åkande bara eftersom allt jag gör är dagtid och oftast i stan. Hade ju varit lämpligt om man kunde göra allt på en och samma dag.

Nu tror jag lilldrutten har somnat, så jag ska försöka lägga honom i sängen. Måste ut med Tiger och rulla chokladbollarna, den delen är inge skoj!
Det är jag som ska ta med fika imorgon, så det blir lyxsnoddas, eller kärleksmums som Hudikborna kallar dom och chokladbollar. Hembakt är ju godast ;-))

Natti natti.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar