söndag 20 maj 2012

2år!!

Igår firade jag och Darling två år tillsammans. Känns som längre med tanke på det vi varit med om. Jag har varit gravid i nio månader av de två åren liksom...
Massa fler år kommer det bli också, jag har ju hittat mitt livs kärlek <3
Iallafall så fick Ted vara med sin farmor och farfar så att vi kunde göra nåt skoj.
Tanken var väl att vi skulle gå på bio eller ut och käka... Men det slutade med att vi satt här hemma och drack goda drinkar och cider och spelade uno :-))
Vid elva kom Tina och hämtade oss och körde in oss till stan, till Hogges.
Som tur var var Jonna också ute så jag hade någon att dansa med. Det var det som lockade mest med en utekväll. Dessvärre var det inge bra musik så det blev inte så mycket dansande för vår del. Men vi hade roligt ändå :-))
Sedan var Jansson så snäll och skjussade hem oss, skönt med tanke på att taxi kostar massor ut hit!!!

Så nu har jag gjort mitt första krogbesök sen den 3:e juli förra året och Ted har sovit borta... Det var lite jobbigt till en början igår, att han inte skulle sova hemma. Men det hade gått jättebra och farmor och farfar var jätteglada över att ha honom där.
Jag litar på dom till 100%, annars hade det inte gått...
Men vilken lycka det var att få hämta honom idag!!! Jag kunde inte komma dit fort nog :-))
Tyvärr så sov han när vi kom, så vi fick snällt vänta tills han vaknade :-))
Vi har verkligen fått den sötaste goaste bäbisen och det är sjukt vad starkt man kan känna... Ibland väller det upp så mycket känslor så det gör ont i magen...

I fredags var jag på stan med Jonna hela dagen. Fikade och kikade runt..
Sedan bjöd vi hit henne på grillat. Hennes Peter skulle ut och fiska med nå grabbar. Vi åt och spelade sen uno hela kvällen. Vi har kommit på att det är ett väldigt underskattat spel :-)) Trevlig kväll hade vi iallafall.

Nu har jag precis bakat lite och Jansson och har varit här några timmar och gjort oss sällskap.
Darling bestämde sig precis för att åka inatt istället för ikväll, så kanske att man kan se en film. Det var inte igår. Vill se Älska mig igen eller The vov, som den heter på engelska.

Imorgon kommer Carla till Hudik en sväng, ska bli jättekul att träffa henne! Å kul att hon ska få träffa Ted :-)

Have a nice sunday!







- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar