onsdag 6 juli 2011

Söderhamn

Nu ni, ska jag skriva ett inlägg här... Det var ju så längesen!
Igår åkte jag hem till Söderhamn efter jobbet eftersom jag är ledig idag och imorgon. Var på quissen på Stenö med Annica och Fanny. Packat med folk i alla åldrar, kommer att bli en succe i sommar!



En bild på tjejerna, som jag inte fick lägga upp på fejan men dom sa inget om bloggen ;-)

Nu ligger jag och njuter på Ljusnebadet med Angela, Maria Moberg, hennes Tilde och Ingrid och hennes Eliotte och Jonathan. Sämre kan man ha det! Skulle ju inte bli finväder imorgon så här ligger jag och pressar några timmar till :)




Izabelle följer med mig hem sen och sover tills på fredag. Hon har köpt en cross som Fredrik ska få montera ihop imorgon när han kommer hem.

Annars då... Trivs som en fisk i havet på jobbet, vilket känns jätteskönt såklart! Frågan är nu bara vad f-n jag ska göra f.o.m september... Men nåt lär det väl dyka upp!

Nu sitter Angela och tjatar om glass här bredvid... Lika bra att jag avslutar och hänger på, hon är ju gravid och väldigt otålig nu för tiden... Mer än vanligt ;-)

Men vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar