fredag 8 juli 2011

Fredagsjolm!

Har jag för mig själv ikväll. Skjutsade iväg Fredrik till Axel i Vintergatsbyn för lite häng med grabbarna, det kan behövas tycker jag :-) Innan dess hade vi besök av Jansson och Jennifer och vi har även målat altanen under kvällen... Resultatet blev bättre!
Jag har ju även jobbat idag, jobbar hela helgen och är inte ledig förrän på torsdag. Sedan jobbar jag helgen igen... Men SEN, har jag två lediga helger :-)

Just nu känner jag mig väldigt tillfreds med livet och det är en fantastiskt skön känsla som inte funnits på ett ganska långt tag, det har alltid varit nånting att grubbla på... Även om inte allt är perfekt nu heller så mår jag ändå så bra! Jag trivs med jobbet och alla jag jobbar med, jag trivs där jag bor, jag är lyckligt kär, jag har världens bästa familj och jag vet vad framtiden har att erbjuda... Skön känsla :-)

Nu ska jag ringa upp Angela!
Sov så gott!

2 kommentarer:

  1. Du är värd allt det och mer därtill!
    Älskar dig världens bästa vän! <3
    Massa kramar!! /Angela

    SvaraRadera
  2. Du är ju bara för gullig du!! <3 Jag har ju oxå världens bästa vänner, det glömde jag skriva ;)) Älskar dig med!!!!! :-D

    SvaraRadera